Verslag Avanti F3 - Roef F1

GHV DMW2 (d)
28-03-2019

Scheidsrechter:   H (Harold) v.d. Meijdenberg
Het is vroeg avondeten vandaag. Om 17.30 uur is het namelijk verzamelen in Onder de Bogen voor de wedstrijd tegen Roef F1 uit Moergestel. Na de bekende openingsgroet neemt iedereen snel zijn posities in. Avanti zit er meteen fel op. Mila onderschept in het begin meerdere keren knap de bal. Doelpunt! Eef scoort 1-0. Daarna meteen een mooie redding van Lisa. Goede doelpoging van Nienke wordt geblokt. Jammer. Roef met een hard schot op de paal. Het gaat flink op en neer. Thijs met een gewaagd afstandsschot. Helaas geen doelpunt. Roef scoort snel daarna 1-1. Roef komt steeds beter in de wedstrijd. Redding van Lisa voorkomt achterstand. Goed werk. Daarna toch een knap doelpunt van Roef: 1-2. Snel daarna 1-3. Ondanks de hevige strijd heeft de scheidsrechter de wedstrijd goed onder controle. Mila maakt een goede redding. Eef scoort daarna snel 2-3 en 3-3. Rust. Het gaat gelijk op! Rust is voorbij en Avanti scoort meteen: 4-3. Roef komt er weer snel uit. Mooie boogbal en doelpunt: 4-4. Knap gedaan. Mila gooit net naast. Goed geprobeerd. Op het middenveld meerdere gevechten om de bal. Spannende strijd. Lisa probeert een boogbal. Gaat maar net over. Daarna Roef weer. Thijs maakt een knappe redding! Mila scoort 5-4 voor Avanti. Roef komt weer op. Thijs houdt de bal stoer tegen met zijn hoofd. Wat een bikkel. Roef daarna met een keihard schot: 5-5. Spannend slot offensief. Roef scoort weer: 5-6. Eef daarna op de paal en kort daarna wel raak: 6-6. Nienke met een mooie pass naar Lisa. Lisa scoort een prachtig doelpunt: 7-6. Eindsignaal. Overwinning voor Avanti. Goed gewerkt door beide teams!