Zaalcompetitie van start

Avanti DS1
Taxandria DS2
24-04-2016

De eerste zaalwedstrijd, meteen in het voorprogramma van Heren 1. Tegen veel oud-bekenden van Taxandria.

De wedstrijd begon en we waren aan elkaar gewaagd. In het begin een doelpunt van Taxandria, daarna Ester, dan weer een penalty voor Taxandria en een voor ons. Het eerste kwartier ging gelijk op. Daarna liepen we voorzichtig uit en hadden we in de rust een voorsprong van 7-4.

Taxandria raakte vermoeid en daar moesten we gebruik van maken. In de tweede helft probeerden we breaks te lopen en dat pakte goed uit. Tasha en Janneke maakten mooie doelpunten. Het was jammer dat we aan het einde van de wedstrijd nog 3 doelpunten vanuit de hoek om onze oren kregen, maar de eerste winst hadden we in onze broekzak.

Het was een leuke en sportieve wedstrijd. Lekker gebald met z'n allen. Mooie acties van iedereen. Goede invalbeurt voor Mandy. Publiek weer bijna 2 rijen dik. Kortom: een meer dan prima seizoensstart!