laatste wedstrijd

R.H.V. F2#
11-06-2016

Laatste wedstrijd van het seizoen 2015-2016

Zaterdag11 juni mocht de F1 zijn laatste wedstrijd van het seizoen spelen. Deze keer tegen RHV2. De wedstrijd zou om 12.45 beginnen, maar de tegenpartij had op dat tijdstip 3 spelers. We hadden nog een kwartiertje gewacht en gelukkig kwamen er nog 3 spelers bij. We konden beginnen.

Vanaf het begin waren we scherp en speelden we goed over. Daardoor kregen we kansen en maakten we mooie doelpunten. De ruststand was dan ook 7-3 voor ons. Harold en ik konden niet meer zeggen dan: hou dit vol!

Helaas ging de tweede helft, net als vorige week, niet zo goed. RHV kon de bal er gemakkelijk tussen uit pakken en kregen we veel doelpunten tegen. Gelukkig konden we aan het einde van de wedstrijd een beetje herstellen en maakten we nog 2 doelpunten. Eindstand 9-11. Jammer, maar het komt goed. Menno heeft nog mooie foto's gemaakt van ons team.

Nu de competitie voorbij is, wordt het tijd om de eindbalans op te maken.

Binnen hebben we alle wedstrijden gewonnen van de teams die geen dispensatiespelers hadden. Het is namelijk zo, als je een dispensatiespeler in je team hebt ben je uitgesloten van het kampioenschap. Nu doen we bij de F-jeugd niet aan kampioenschappen, maar toch vonden Harold, Corry en ondergetekende dat dit wel vernoemd mocht worden. En daarom zijn ze dan ook afgelopen zondag bij de afsluiter benoemd als kampioen!!! Hier hoorde natuurlijk een mooie medaille en kinderchampagne bij. Dit team is eerste jaar F-jeugd en wij vinden dat ze het daarom heel, heel, goed gedaan hebben. Volgend seizoen blijft dit team lekker bij elkaar, behalve Pim, hij gaat naar de E-jeugd. Ruby en Steffen komen van de F2 ons versterken. We blijven nog even lekker doortrainen en als we volgend seizoen net zo trainen als dit jaar moet het zeker goed komen! 10 juli hebben we nog een toernooi bij Tachos. Na het toernooi hebben we een gezellige afsluiter met het team en de ouders. Rest mij nog te zeggen: Houd deze groep in de gaten, want ze komen eraan!!!
11-06-2016

Wedstrijd F1