Klinkende overwinning

Avanti DR1
Mixed-Up DR2
19-05-2016

De een na laatste wedstrijd van het seizoen stond vandaag op de planning: thuis tegen Mixed-Up, de nummer 1 van de competitie. Het weer was fantastisch en halverwege de wedstrijd kregen we zowaar ook een nog fanatiek publiek. Het begin ging niet zo best voor ons, want voor we er erg in hadden stonden we al met 3 - 0 achter. Gelukkig kwamen wij ook tot scoren en halverwege stonden we zowaar met 8 - 5 voor.
In de rust hoefde er niet veel gezegd te worden, want we stonden goed, zowel verdedigend als aanvallend liep het eigenlijk wel lekker. De tweede helft werd weer door hen het eerste doelpunt gescoord, maar ook wij bleven het netje van de tegenstander vinden.
We speelden de hele wedstrijd leuk handbal, al zeg ik het zelf, met pittige gevechten op de cirkel, waardoor anderen tot scoren konden komen en goed verdedigend werk. Zo hielden we de punten weer in Drunen en konden we met goede zin aan de derde helft beginnen.