Sterk staaltje handbal

White Demons F1
09-04-2016

Scheidsrechter:   ,… (+1)

Afgelopen zaterdag (9 april) was het weer zover. Net na de boterhammen, en voor de laatste keer dit seizoen, naar "onder de Bogen" om de laatste wedstrijd binnen te spelen. Onze tegenstanders waren de White Demons uit Berkel- Enschot.

Al vanaf het begin van de wedstrijd was ons team goed aan de bal en scoorde Pim de eerste doelpunten. Er werd naar elkaar over gespeeld, we stonden goed vrij en er zat een aardig tempo in de wedstrijd. Ook Jens scoorde nog voor de rust. Armin stond de eerste helft goed te keepen. Zo goed dat het bij het fluitsein voor de rust 4- 0 stond in ons voordeel. Lynn nam het keeperstenue van Armin over en stond de tweede helft haar mannetje in de goal. Eva was vandaag goed in vorm en scoorde het ene na het andere doelpunt. Hoewel ze een aantal keer met haar voeten in de cirkel stond. De verdediging deed zeer goed werk. Faya kon de bal een paar keer onderscheppen van de tegenstanders en iedereen ging goed met zijn armen omhoog voor de tegenstanders staan. Jules leek zijn krachten wat te sparen vandaag. Mogelijk een tactiek om de volgende wedstrijd weer te "vlammen".

De F1 heeft voor een mooie wedstrijd gezorgd die leuk was om naar te kijken. En aan de rode koppies te zien hebben ze allemaal heel goed hun best gedaan. Op naar de volgende wedstijd. Die is aanstaande zondag 17-4 om 11.00 uur uit tegen de Rijense handbal vereniging (R.H.V. F2).