Lekker gespeeld!

Elshout F2
Avanti Gemengd F1
02-04-2016

Afgelopen zaterdag mocht de toekomst van Avanti weer de wei in. Deze keer tegen onze buren, Elshout.
We begonnen goed, maar maakte de kansen niet af.
Ook Elshout had moeite om de bal in de goal te krijgen. Dit kwam ook omdat Eva goed stond te keepen. Na 5 minuten stond het nog steeds 0-0. Toen Lynn de eerste had gescoord, ging Avanti los. We speelden goed over en zagen op tijd de vrije man(vrouw). In de rust hadden de coaches niet zoveel te zeggen, want het ging gewoon goed. Dus hou vol de 2e helft.
Pim ging keepen en deed dit hartstikke goed. We gingen door met waar we gestopt waren de eerste helft: scoren! Jules maakte nog een paar mooie goals en ook Jens scoorde zijn doelpunten. Faya en Armin stonden super goed te verdedigen.
Wederom zijn de coaches heel trots op dit team.
As zaterdag de laatste wedstrijd binnen, dan tegen de F1 van White Demons. Om 13.00 uur kunt u deze toppers weer zien spelen, dus u bent van harte welkom