Een-na-laatste

H.V.M DS3
Avanti DS1
03-04-2016

De een-na-laatste wedstrijd vindt plaats in Made, tegen HVM. Veel info hadden we niet, het verslag van de thuiswedstrijd ontbrak. We waren met een wisselspeelster binnengekomen, maar daar zouden er gelukkig spoedig 3 (incl. keeper) aan toegevoegd worden. Dat was maar goed ook, want er was bijna een loting nodig om te bepalen wie er als eerste op de bank zou beginnen, wie was er het minst geblesseerd. Die loting werd gewonnen door Sophie.

De score werd geopend door Ester, gevolgd door Ester en een penalty door Ester. Daarna scoorden Janneke, Sophie, Amber en Mandy, HVM scoorde ook wat en zo kwamen we op een ruststand van 7-14. Geen vuiltje aan de lucht (behalve die gele kaart voor Lieke dan ;-)).

De tweede helft verliep redelijk hetzelfde. We scoorden er op los, lieten het verdedigend af en toe af weten, maar liepen lekker uit. Iedereen scoorde, de een wat meer dan de ander (en sommigen zelfs bijna een eigen doelpunt), dus een lekkere wedstrijd, die winnend af werd gesloten. Het werd 15-25; de punten gingen mee terug naar Drunen.