Pfjieuw

Avanti DS1
Mixed-Up DS3
20-03-2016

Vandaag de wedstrijd tegen Mixed Up. In de uitwedstrijd hadden we veel breaks tegen (waarvan ook een deel gestopt), maar konden we nog wel de punten meenemen.

Vandaag werd nagenoeg een kopie van die wedstrijd. Het begon snel; Mixed Up wilde weer snelle breaks lopen, maar troffen nogal eens Maartje. Doelpunten vielen moeizaam. Eén opmerkelijk doelpunt van Ester: nadat het rustsignaal klonk, nam Ester nog een 9-meter die binnenkant paal in de goal viel.

In de tweede helft liep het eigenlijk net als in de 1e helft: we hadden veel kracht nodig om ze verdedigend op te vangen, dat we in de aanval niet heel veel kracht over hadden.

Na de eindsignaal stond er 16-16 op het onleesbare scorebord; een terechte uitslag. We mogen blij zijn met een punt. En gelukkig hadden we weer de hulp van Maartje, Tara, Demi en Mandy, die een uur eerder kampioen waren geworden!

Proficiat Dames A!