Overtuigende overwinning

E.M.M./VSV Olympus HS1

Scheidsrechter:   Bohncke, F
Wedstrijd verslag Avanti - EMM

Afgelopen zondag traden de heren van Avanti aan tegen het altijd moeilijke EMM uit Middelburg. Inzet: bij een overwinning van Avanti zou de tweede plaats binnen bereik blijven.
De strijd begon fel met een offensief Avanti. Door snelle hoekschoten van Joep Verharen werd er al snel een voorsprong neergezet van 10-4. De dekking stond daarbij stabiel met een goed keepende Mathieu Kuijpers. Na diverse zuivere schoten van Youri Mols en een merkwaardig doelpunt van Tim Tielemans werd de stand in de rust 18-10.
Avanti breidde deze stand uit in de tweede helft. Luke Koppenhol en Janiek Vermeulen pikten daarbij mooie doelpunten mee en zorgden ervoor dat de voorsprong constant bleef. De dekking bleef ondanks diverse tijdstraffen goed schuiven en daardoor kon keeper Kevin Schapendonk zijn team een goede dienst bewijzen door nog wat fraaie stops.
Uiteindelijk werd de eindstand beslist in het voordeel van Avanti met een 34-23 score.
Doelpuntenmakers: Joep Verharen 10x, Janiek Vermeulen 6x, Youri Mols 5x, Luke Koppenhol 4x, Ralph Brekelmans 2x, Tim van Hulten 2x, Jan Elshout 1x, Tim Tielemans 1x, Thom van Wanrooij 1x, Lars van Doremalen 1x en Dirk Bergmans 1x.

Wedstrijd HS1 - EMM