Super gespeeld

R.H.V. F3
Avanti Gemengd F1
13-03-2016

Vorige week werden we verwend door prachtige nieuwe shirts van A(dministratie) K(antoor) W(aalwijk). Helaas ging de wedstrijd toen verloren.
Een week later zou het anders zijn.

We vertrokken om 10.00 uur vanuit Drunen. Door het goede weer kwamen we in de file terecht voor de Efteling. Gelukkig waren we toch op tijd voor de wedstrijd. Gauw omkleden en de wei in. Jules begon met keepen en heeft dit uitstekend gedaan. Ook verdedigend stonden we goed en door goed over te spelen ging de eerste helft uitstekend.

In de rust nog wat aanwijzingen van de coaches en de tweede helft begon. Faya ging de goal in en hield op 1 na alle ballen eruit. We gingen door met waar we in de eerste helft gestopt waren. Goed overspelen, vrij lopen en scoren! Deze wedstrijd heeft iedereen gescoord! Super gedaan!

Na de wedstrijd had Harold nog een verrassing. Hij was jarig en trakteerde op een lekker zakje chips. Dus er moest gezongen worden. Daarna een lekkere verdiende douche.

Zaterdag 2 april mogen deze toppers weer. Dan tegen Elshout.
Tot dan!