we zijn het effe kwijt

Taxandria F1#
Avanti Gemengd F1
21-02-2016

Afgelopen zondag mocht de F1 vroeg uit de veren om te gaan handballen bij Taxandria in Oisterwijk. Om 08.00 uur vertrekken is toch wel erg vroeg. En wederom tegen Taxandria, ditmaal de F1 van Taxandria. Helaas was Pim ziek en had Armin een blessure aan zijn vinger. Zij konden dus niet meedoen. Gelukkig wilde Steffen van de F2 met ons meedoen en met 6 kinderen vertrokken we naar Oisterwijk.

Met het ingooien hamerden de coaches erop dat de bal laag in de hoeken gegooid moest worden. De wedstrijd begon en het leek wel of we alles kwijt waren. Verdedigend stonden we met 3 man om 1 en aanvallend gooiden we de bal recht op de keeper. Erg jammer, omdat we het gewoon wel kunnen.

2016 is op dit moment nog niet ons jaar, maar ik weet zeker dat het goed gaat komen. Iedere training zijn we compleet en zolang we goed blijven trainen komt het echt wel weer goed.

Dit weekend hoeft de F1 niet te spelen, maar zaterdag 5 maart wel. Deze dag moeten we ook op de foto, want we krijgen nieuwe shirts! Iedereen is uitgenodigd om te komen kijken naar de toekomst van Avanti. De wedstrijd begint om 14.20 uur in sporthal Onder de Bogen. En nee, we hoeven dan niet tegen Taxandria, maar tegen RHV2. Tot dan!!!