Net gelukt

Avanti DS1
RED-RAG/Tachos DS4
14-02-2016

We begonnen vandaag met een redelijke bank met wissels (dankzij de A). Dat was ook wel nodig. De wedstrijd verliep snel heen en weer.

Om bij het begin te beginnen: aan het begin van de wedstrijd stonden we niet scherp; Tachos zag kans een redelijke voorsprong te nemen. Dat lag zeker niet aan het keeperswerk van Tara; dat kwam omdat we zelf onze kansen niet afmaakten. Ballen werden recht op de keeper, op paal en lat en zelfs naast geschoten. Tel daar het balverlies bij op en de achterstand is verklaard. Halverwege de eerste helft zagen we dat zelf ook in en kantelde de wedstrijd. Tachos scoorde niet meer en wij juist wel, waardoor we met een gelijke stand de rust in gingen.

De tweede helft zetten we door waarmee we de eerste helft zijn geƫindigd: voor het eerst nemen we een voorsprong van 4 doelpunten. In het laatste kwartier waren we moegestreden. Gelukkig bleek de voorsprong voldoende en konden we de wedstrijd winnend afsluiten. Volgende week op naar de koploper!