Zakelijke overwinning

31-01-2016

Scheidsrechter:   Oorschot, A van
Wedstrijdverslag HS1 Avanti- HS2 Witte ster

Zakelijke overwinning voor Avanti.

Afgelopen zondag speelden de Avantianen een wedstrijd tegen Witter Ster uit Waspik.
Witte Ster had in de eerste seizoenshelft laten zien een pittige tegenstander te zijn. Avanti had daarom nog iets goed te maken.
De eerste helft ging voor Avanti matig van start. Al snel werd er aangekeken tegen een achterstand van 0-3. Na een paar wissels begon het team beter te lopen en begon Avanti zich terug te vechten in de wedstrijd. Aan het einde van de eerste helft vond er nog een klein slotoffensief plaats. Kevin Schapendonk gooide een break-out aan die Joep Verharen perfect afrondde. Tussenstand 12-9.
De tweede helft van de wedstrijd verliep voor Avanti gunstig. Ondanks dat er geen grote spectaculaire aanvallen plaatsvonden, waren er ook geen grote defensieve problemen. Witte Ster bleef steeds twee tot vier punten in het spoor van de Avantianen. De wedstrijd werd door Avanti volwassen uitgespeeld, en de punten bleven in Drunen. Eindstand was 21-17.
Avanti speelt over twee weken weer een thuiswedstrijd tegen de Heren van Heerle.
Scoreverloop: Youri Mols 9x, Janiek Vermeulen 4x, Joep Verharen 3x, Dirk Bergmans 2x, Max Kottier 2x en Tim van Hulten 1x.