Verrassing

H.V.M DR1
Avanti DR1
20-01-2016

We moesten vandaag de uitwedstrijd tegen HVM, een nieuw team in onze recreantencompetitie. Tijdens het warm lopen keken we al eens voorzichtig naar de overkant waar de dames van HVM aan het warmlopen waren. Zij waren, in vergelijking met ons, best jong nog: dat zou dus veel en hard lopen worden. De eerste helft ging het eigenlijk best goed. We bleven wonder-boven-wonder behoorlijk bij hen in het spoor. De ruststand was 8-5. De tweede helft verliep iets minder voorspoedig en stonden we uiteindelijk dus ook met 11-6 achter. We gaven het echter niet op en bleven maar gaan. Marjon haalde de ballen van hen mooi uit de goal en als zij een break-out liepen waren wij in de buurt of gooiden zij de bal niet goed genoeg naar hun teamgenoot. Al met al kwamen zij helemaal niet meer tot scoren en kregen wij vleugels. Eigenlijk lukte ineens alles en gingen wij aan het einde van de rit met de overwinning terug naar Drunen.