Stroef

Avanti DS1
Goodflooring HMC Raamsdonksvee
17-01-2016

De eerste thuiswedstrijd van het nieuwe jaar was tegen de dames van HMC. Zij hadden nog maar 2 wedstrijden gewonnen en stonden daardoor op de een-na-laatste plaats. Het zou niet moeilijk hoeven te worden. Met een volle wisselbank, grotendeels door half ‘gehandicapten’, gingen we van start. Onze tegenstander was nog ouder dan wij waren (zoals Amber zei: “het had mijn oma kunnen zijn”), dus op snelheid zouden we dit klusje moeten kunnen klaren.

In de eerste helft gingen we lekker van start; Ester, Kelly en Janneke scoorden mooie doelpunten. HMC scoorde ook 2 doelpunten, waaronder 1 mooi doelpunt uit de hoek die zo hoog ging dat Marjon er niet bij kon. Bij rust hadden we een comfortabele voorsprong van 10-2. De tweede helft verliep ontzettend stroef. Nonchalant werden we. We lieten ons meeslepen in hun spel. Veel fouten: ballen werden slordig afgespeeld, niet goed gevangen en schoten werden op de keeper gericht. Onze doelpuntenmachine was gestokt. Het werd een draak van een 2e helft. Vijf doelpunten wisten we maar te maken, en HMC ook 4. Eindstand werd 15-6. Snel vergeten dit en op naar volgende week.