De jongste jeugd

Avanti Gemengd F1
Avanti F2
13-01-2016

Woensdag 13 januari jl was er een wedstrijd gepland tegen de F2 van HV Avanti. Omdat we een groeiend aantal jeugdleden hebben is de F2 dit jaar bijgevoegd. Zij bestaan uit kabouters en 1e jaar F-spelers. De F2 speelt precies hoe wij 1,5 jaar geleden speelden. Met z'n allen op 1 verdedigen en bij elkaar blijven als we gaan aanvallen. We wisten dus dat we deze wedstrijd zouden winnen.
Je kunt dan gaan spelen zoals we altijd spelen, maar dan wordt het een hele grote uitslag. Dus de coaches hadden iets bedacht dat het niet zo makkelijk ging.
Ze moesten minimaal 5x overspelen op de helft van de tegenpartij voordat ze mochten gooien. Als ze eerder gooiden dan telde het doelpunt niet.
En dit bleek niet zo gemakkelijk te zijn gezien de ruststand van 4-0. Pim had de eerste helft met de F2 meegedaan.

In de 2e helft deed Eva mee met de F2. Zij wilde graag met haar neefje Thijs spelen. Als opdracht kreeg het team mee dat ze minimaal 5x moesten overgooien en afronden met een sprongschot. Het was een leuke wedstrijd en ik weet het zeker: de F2 komt er wel.

Dit weekend hoeven we niet te spelen, maar 23 januari as mogen we weer het veld in. Om 12.30 uur tegen Taxandria F3. En op dit tijdstip kun je 2 wedstrijden kijken. Namelijk de F2 moeten ook om 12.30 uur. Tot dan!