Hard gewerkt!

DOS '80 F1
Avanti Gemengd F1
09-01-2016

Zaterdag 9 januari begon de tweede helft van de competitie weer. De F1 moest tegen DOS '80 in Heesch. De eerste wedstrijd thuis hadden we dik gewonnen met 12-3. Maar dat wil niet zeggen dat het nu weer zo gemakkelijk zou gaan. Deze keer zonder Jules. Hij was ziek Ook voortaan zonder Stefanie, zij is naar de F2 gegaan. Maar wel met al onze andere toppers, Armin, Pim, Jens, Eva, Lynn en Faya. We zagen wel dat DOS'80 een groot team had. 11 kinderen in het totaal. Wij hadden 1 wissel en zij konden het hele team wisselen in 1x. Ook speelden we nu 2x 20 minuten, omdat de zaal zolang vrij was. Is toch 10 minuten langer dan normaal.

De eerste helft ging gelijk op. Kansen over en weer. Pim stond in de goal en liet 3 ballen door. Wij scoorden er zelf ook 3 dus de ruststand was 3-3.
Helaas waren we meer bezig met de stand in de gaten te houden dan met het handballen. Dus de coaches hadden duidelijk gemaakt dat de scheidsrechter de stand bijhoud en dat die leidend is. En niet het grote scorebord.

De tweede helft ging beter. We speelden goed over en dat leidde tot kansen voor ons. Alleen had DOS'80 een goede keepster en ze hield de ballen er goed. uit. Faya stond bij ons in de 2e helft te keepen en dat deed ze super. Door het goede overspelen scoorde wij er meer dan DOS'80 en op het grote scorebord stond een eindstand van 6-8 voor ons. Maar tot onze grote verbazing hoorde we bij het bedanken dat Avanti had gewonnen met 6-10! Wederom een verdiende overwinning in de pocket! Allemaal super hard gewerkt!

As woensdag mogen we om 18.00 uur tegen de F2 van Avanti. Dus iedereen die een geel/zwart hart heeft, kom kijken naar de allerjongste jeugd van onze club!