De eerste overwinning!

Dongen E2
Avanti Gemengd E2
10-01-2016

Afgelopen zondag gingen we met 8 auto's richting Dongen. Vele supporters (ouders, broertjes & zusjes en opa's en oma's) voelden het al aan. 2016 wordt het jaar van E2. Of in ieder geval van de eerste overwinning.
Eindelijk weer een team dat qua leeftijd en formaat gelijk is aan ons team. We roken dus dat er misschien wel winst in kon zitten. Vol enthousiasme begonnen we aan de wedstrijd. Er werd erg hard gewerkt door alle spelers. We gingen dan ook de rust in met een kleine voorsprong. Maar we moesten niet meteen denken dat we de winst al binnen hadden.
Dus met frisse moed de tweede helft in. Er werd super goed verdedigd en aanvallend wisten we ook weer te scoren. Na 2x20 minuten was de eerste overwinning van het seizoen dan echt een feit.
Lynn, Mika, Vera, Veronique, Janneke, Nienke, Max, Floris, Lana, Nick ik ben super trots op jullie!!!!

Groeten,
En overenthousiaste en super trotse coach (Ancke)