Rabo Clubsupport 203

De stemperiode voor Rabo ClubSupport 2023 gaat van start!

Stemmen
Leden van De Langstraat brengen via de Rabo App of via rabobank.nl/clubsupport van 4 t/m 26 september 2023 hun stem uit op de vereniging die zij een warm hart toe dragen. Hoe meer stemmen er op een club (HV Avanti) uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club (HV Avanti) ontvangt.

Hoe zit dat?
De Rabobank is een coƶperatie, wat betekent dat ze geen aandeelhouders hebben, maar leden. Deze leden kunnen d.m.v. stemmen aangeven waaraan een deel van de winst van Rabobank wordt uitgegeven. Dat stemmen, dat gebeurt via Rabo Clubsupport.

Kortom: leden van Rabobank kunnen gaan stemmen op HV Avanti. Hoe meer stemmen er op HV Avanti uitgebracht worden, des te groter is de bijdrage van Rabobank.

Lid worden bij Rabobank is mogelijk voor iedereen die een bankrekening heeft bij de Rabobank, zelfs als je jonger dan 18 jaar bent!
Lid worden is geheel gratis en kan elk moment opgezegd worden. Hoe gaat dat precies?
  1. Ga naar de site https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/
  2. Registreer je
  3. Krijg toegang
  4. Doe mee
Stemmen via Rabo Clubsupport
Dat kan tussen 4 september en 26 september 2022.

Stem nu direct in de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport.
We hopen dat we op jouw stem kunnen rekenen.

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >

In memoriam

07-07-2023