KraachtKup Junior Toernooi

Afgelopen zaterdag hebben 4 teams van Avanti deelgenomen aan de KraachtKup Junior bij HV White Demons.

De E-jeugd heeft leuke wedstrijdjes gespeeld, allemaal dichtbij elkaar. En 1 wedstrijd gewonnen.
De jongens C speelde vandaag in de poule van de Heren B. Samen hebben ze hard gewerkt en toch een wedstrijd gelijk gespeeld. En veel plezier samen gehad.
De D-jeugd begon met frisse moed. Zij wonnen alle wedstrijden en dachten ook nog finales te spelen maar kregen toen al de beker in hadden.
De meiden C hebben vandaag ook alle wedstrijden gewonnen en werden net als de D-jeugd eerste. Zij wonnen ook nog de Fair Play prijs.
Het was een leuk toernooi. Jammer van het weer maar dat mocht de pret niet drukken.

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >

In memoriam

07-07-2023