In Memoriam

Deze week bereikte ons het bericht dat Henk van Embden is overleden.

Henk heeft voor HV Avanti veel gedaan: hij zat in de rommelmarktcommissie, hij heeft in de loop van de jaren het nodige schilderwerk aan het clubhuis gedaan en bij toernooien en evenementen stond Henk mee te helpen achter de bar. Ook was hij een bevlogen coach van Heren 2. Daarnaast was Henk de man achter Anne Marie, die jarenlang het wedstrijdsecretariaat verzorgde. Hun zonen Rob en Marc hebben ook lang bij HV Avanti gehandbald, waarbij Henk regelmatig als fanatiek supporter aanwezig was.

Wij wensen Anne Marie, Rob en Marc en verdere familie veel sterkte bij dit verlies.

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >

In memoriam

07-07-2023