Trainers/coaches in het nieuw

Het nieuwe seizoen is nog maar net van start en de bijna 40 trainers/coaches werden verrast met nieuwe polo's. Handbalvereniging Avanti mag de laatste jaren genieten van een stijgende populariteit, de bijna 20 teams hebben natuurlijk ook allemaal een trainer en coach in hun team. Deze keer werd er door de sponsorcommissie ook gedacht aan de mensen die altijd klaar staan voor hun team.

Leuk dat deze nu ook eens in het Avanti gele zonnetje gezet werden door sponsors: DiDoor Metal-Doors, Zweminstituut Drunen en Labry Waalwijk. De bedrukking heeft Jesners woonaccessoires verzorgd. Met dit mooie gebaar zullen de trainers/coaches duidelijk herkenbaar zijn bij uit- en thuiswedstrijden en zullen zij dankbaar gebruik maken van de eenheid die hierdoor wordt uitgestraald naar buiten toe. Alle sponsoren zijn uiteraard door de trainers/coaches bedankt met een bloemetje.

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >