Nieuwe uit-shirts HS

Heren 1, 2 en Heren recreanten van Avanti kunnen vanaf vandaag weer netjes verschijnen bij hun uitwedstrijden.
De shirts van onze Avantianen hebben het vaak zwaar te verduren, gelukkig waren er enkele sponsors met een goede match.

Somers BV, fabrikant van stalen kasten en Van der Sanden afrasteringen van Hout waren bereid de oude shirts te verruilen voor nieuwe! De reden van Somers BV om de Heren van Avanti te steunen: "Het is geweldig om te zien hoe een team met een bepaalde opdracht te zien vechten voor het beste resultaat. Mijn zoon is ook fanatiek handballer bij Avanti en we hebben zijn club al vaker geholpen met het opknappen van de kantine. Handbal het is een leuk spel en sport is belangrijk dat mag best een af en toe een steuntje in de rug krijgen", aldus Anton Bierkens.

Ton van der Sanden is al jaren sponsor van heren 1, zelf geen handballer maar kwam in contact met de club via Theo van Hulten.
Jesners verzorgde de bedrukking. Samen hebben zij dus gezorgd voor dit mooie eindresultaat!

Avanti en de Heren willen Somers BV, Van der Sanden afrasteringen en Jesners hartelijk bedanken voor de prachtige wedstrijdshirts en kijken met veel plezier uit naar de rest van dit seizoen!

Geen nieuwsberichten gevonden.