F3 en F4 in nieuwe shirts

Drunen is zó enthousiast aan het handballen, dat de F teams wel heel lekker gevuld waren. Van de spelertjes van het al bestaande F3 team én al de nieuwe spelers zijn nu twee teams geformeerd. De allerjongsten zitten in het F3 team, de overigen vormen een nieuwe F4. Avanti heeft nu dus vier F-teams(!). Maar meer spelers, betekent ook meer shirts. Zowel de F3 als de F4 moesten nog in het geel gestoken worden. Dus deed Avanti een oproep om sponsors te vinden. Dat werd een leuke samenwerking van twee ouders van de jongste clubleden. Mr. GoodTower en Studio Kolibrie hebben de twee teams in het nieuw gestoken. En zorgden voor een eigen wedstrijdtas. Fantastisch!

Theo Korthout vond zijn werkgever Mr. GoodTower in Utrecht bereid. Zijn zoon en zijn dochter zijn verdeeld over de F3 en F4. "Naast het in optimale conditie houden van koeltorens en koude installaties, wil Mr. GoodTower ook de jeugd en onze kinderen stimuleren om aan hun conditie te werken.
We zijn daarom ook erg blij dat we deze bijdrage mogen leveren aan de allerkleinsten van Avanti." Bedankt Mr. GoodTower!

Barbara Lensen, van Studio Kolibrie in Drunen: "Mijn bedrijf wordt momenteel in een nieuw jasje gestoken. Dit is een hele mooie manier om mijn nieuwe beeldmerk te presenteren en tegelijkertijd ook de jongste handballers in het nieuw te kunnen steken." Studio Kolibrie maakt bedrijven online (beter) zichtbaar, op social media bijvoorbeeld, en zet hiervoor tekst en video in. "De kolibrie is kleurrijk, snel en continu gefocust op zijn doel. Een metafoor voor mijn manier van werken, en zeker ook voor de handbalsport."

We zijn extra blij met deze sponsors, omdat het vierde team er onverwacht bij kwam. "De shirts voor de F3 lagen al bij de drukker, toen we dat hoorden. We hebben direct shirts bijbesteld."

Met dank aan Drunen4You voor de foto's
11-10-2018

Nieuwe shirts F3 en F4

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >