Zuster Evie en Red-rag sponsoren nieuwe trainingsjacks Avanti D2

Met trots presenteerde vandaag Avanti D2 hun nieuwe trainingsjacks

De winter staat alweer bijna voor de deur en dan is het wel zo lekker om er warmpjes bij te lopen. De jeugd heeft de toekomst en dat weten ze bij HV Avanti maar al te goed. Het enthousiasmeren van (nieuwe) jeugd, ouders en bestaande sporters werpt zijn vruchten af. Alle leden doen er alles aan om het naast sporten vooral gezellig te maken.

Avanti is meer dan handballen alleen! Bingo-avonden, een playbackshow, een speurtocht of gewoon gezellig trainen. Om handballen voor iedereen toegankelijk te maken, houden we de contributie zo laag mogelijk en vragen we sponsors om mee te denken. Zo worden alle wedstrijdshirts gesponsord en als je dan ook nog een lekker warm vest gesponsord krijgt, is dat helemaal geweldig.

Franka Verriet, eigenaar van Zuster Evie Vlijmen: "Eén van mijn zoons is fervent handballer en toen ik gevraagd werd of ik een sponsorbijdrage wilde leveren, twijfelde ik natuurlijk geen moment. Adverteren kan leuk zijn, Als je dan naast zichtbaarheid in de regio ook nog eens maatschappelijk een bijdrage kunt leveren dan is dat 1+1=3!"

Red-Rag voelt zich verbonden met handbal, een prikkelende, eigenwijze en snelle sport die gepaard gaat met veel passie en dynamiek! Wij willen als Red-Rag deze sportieve, coole kids helpen hun droom te realiseren! Handbal verdient meer fans, aandacht en ondersteuning! Middels een deelsponsoring wil Red-Rag daar een steentje aan bijdragen.

De bedrukking van de trainingsjacks nam Jesners Woonaccesoires voor haar rekening en het resultaat mag er zijn.

Avanti bedankt de bovengenoemde partijen hartelijk voor dit mooie gebaar!

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >