Uitslag kerstpuzzel

'Een puzzel voor de volhouders'. Zo typeert hoofdprijswinnaar Ad van Delft de Kerstpuzzel 2016 die de Heusdense Courant in samenwerking met samensteller Kees Elshout en de Drunense handbalvereniging Avanti jaarlijks uitschrijft.

Vrijdag nam Ad van Delft de prijs uit handen van medewerker Mark Zoon van Expert van de Griendt in ontvangst. Hij werd de gelukkige bezitter van een Kobo-reader. Of de winnaar de boekenkast in zakformaat zelf gaat gebruiken, valt nog te bezien. "Ik sluit niet uit dat mijn vrouw m'n prijs meteen inpikt", liet Ad lachend weten.

Ad blijkt een trouwe deelnemer aan de Avanti-kerstpuzzel. De vijftigjarige Drunenaar doet al vanaf zijn dertiende mee. Dit jaar was het een hele kluif die Kees Elshout de deelnemers voorschotelde. "Ik denk dat ik er ruim tien uur op gezwoegd heb. 't Was maar goed dat ik rond Kerst een paar dagen vrij had. Kees had er een paar woorden in verwerkt, die ik pas na het nodige speurwerk op internet vond. De laatste woorden heb ik samen met mijn zus Lisanne van Helvoort gevonden."

Overige prijswinnaars zijn:
(Drunen) H. van der Maazen, Admiraalsweg 46; Janny Bouman, Europalaan 141; L. van Helvoort, Doormanstraat 17; Jenny Hoevenaars, Kastanjelaan 47; M.A. Smits, Duinweg 62A, Marianne van Dijk, Narcissenstraat 1; L. van Wezel, Admiraalsweg 32 en E. van Dierendonck, Obrechtstraat 66. (Elshout) - Marie-José van Sluisveld, Kapelstraat 55B. (Vlijmen) Henk van de Water, Pieter Breugelstraat 23 en A. van Oers, Copernicuslaan 1.

De prijzen kunnen van maandag 30 januari tot en met donderdag 2 februari dagelijks tussen 18.00 en 19.00 uur op het adres Rooseveltstraat 50 in Drunen worden afgehaald.
Een aantal ondernemers, genoemd in de puzzel, hebben prijzen beschikbaar gesteld. Handbalvereniging Avanti stelt dit op prijs en dankt alle gulle gevers.

Lees hier het volledige artikel in de Heusdense Courant.

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >