4 Avanti-leden geselecteerd door Brabantse Handbalschool

Na 3 intensieve Selectie ochtenden zijn Tido, Maarten, Pascal en Milan aangenomen bij de Brabantse Handbalschool. Komend seizoen wordt er bijna elke zaterdagmiddag naast wedstrijden en trainingen bij de handbalclub extra trainingen verzorgd van 2 uur waarbij een gemotiveerd clubje kinderen uit geheel Brabant bij elkaar komt in Udenhout en fanatiek en intensief begeleid wordt door medewerkers een vrijwilligers van de handbalschool. De vier Avanti jeugdleden behoren nu bij de jong-jong categorie t/m 12 jaar. Door het seizoen zullen de spelertjes ook hun kunnen laten zien op diverse goed bezette (internationale) toernooien in Belgie, Duitsland en zelfs Denemarken. Ook zullen de kerels aankomend jaar laten zien dat ze genoeg vooruitgang boeken in hun ontwikkeling om bij de handbalschool te mogen blijven.

Ben jij tussen de 6 en 12 jaar en wil jij ook vrijblijvend kennismaken met deze leuke stoere en snelle sport, kom dan eens naar de trainingen. Je zal door een enthousiaste club vrijwilligers en teamgenoten ontvangen worden. voor meer informatie over Handbalvereniging Avanti: secretariaat@hvavanti.nl

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >