Kampioenen 2015

Avanti E2
Blauw Wit E2
26-01-2019

Zaterdag 19 december was de laatste wedstrijd van de F1 in 2015. Zonder Harold (werken), zonder Stefanie (afzwemmen) en zonder Faya (ziek) vertrokken we naar Berkel-Enschot. Gelukkig wel met Pim, Jens, Eva, Armin, Lynn en Jules. In het begin stond het vizier niet scherp en daardoor werden goede kansen naast of op de keeper geschoten. Gelukkig na een tijdje kreeg Pim het op z"n heupen en scoorde een aantal doelpunten. Eva hield haar goal schoon en we gingen rusten met een 6-0 tussenstand voor ons.

In de rust kwam de coach van de tegenpartij vragen of wij er 1 uit het veld wilde halen om het een beetje een gelijkwaardige wedstrijd van te maken. Omdat iedereen graag van ons speelt was de oplossing dat White Demons er 2 bij mocht zetten. De 2e helft speelden we dus 5 tegen 7. Jules ging keepen en heeft het uitstekend gedaan. Eindstand 4-9!
Met 2 gelijke spelen en de rest winstpartijen betekend dat onze zwart/gele toppertjes KAMPIOEN 2015 zijn.

Zaterdag 9 januari beginnen we aan de 2e helft van de competitie. Eens kijken of we dit niveau vast kunnen houden!