Winst!

Avanti DMW2
27-01-2020

Scheidsrechter:   H (Hans) Verschuuren
Met versterking van Lieke vertrokken we naar Berkel-Enschot. Met 1 échte opbouwster (Suus) zou het flinke uitdaging worden. Dachten we.

Niets was minder waar. Prachtige combinaties en snelle breaks van Bianca, Tasha en Suus zorgden voor mooie doelpunten. Kim zat ook goed in de wedstrijd en bracht behoorlijk wat gevaar. Wendy scoorde van de opbouw met een mooi stuitertje. Lieke uit stand vanaf de middenopbouw, het kon gewoon niet op. We kregen vleugels! We gingen de rust in met een voorsprong van 4-10. Dit mogen we niet meer weggeven.

Na de rust laten we onze koppies even hangen, zijn we niet zo goed bij de les, waardoor White Demons een aantal doelpunten achterelkaar scoort en de voorsprong slinkt naar 4 doelpunten. Marjon stopt een penalty en we krijgen de zaakjes weer op de rails. Eindstand 11-16. Tweede helft was voor onze tegenstander, maar de punten gaan mee naar Drunen.

Weliswaar werden de meeste doelpunten gemaakt door Suus en Tas, maar zoals gezegd Bianca, Wendy en Lieke pikten ook een doelpuntje mee, en Wieke, Joyce, Kim hebben goede pogingen gedaan. Allemaal onder vakkundige begeleiding van Juul en Henny. Kortom: een hele mooie teamprestatie!

Oh, en ook het vermelden waard: we hadden een leuke, goede scheidsrechter. Hij voelde het goed aan.