hard gewerkt en goed samengespeeld

United Breda D1# (g)
Avanti D1
12-01-2020

Scheidsrechter:   R. (Rashid) Mohammad Hosseini
Het binnenseizoen zijn wij gestart met een thuiswedstrijd tegen United Breda. Ik wist nu dus bij de uitwedstrijd al dat ik tegen hele grote tegenstanders moest. Maar de scheidsrechter kwam maar niet opdagen dus wij hebben ons een beetje warm gelopen en ingegooid en dat voelde wel goed. Wij kregen steeds meer vertrouwen en toen de scheids er eindelijk was zijn wij met frisse moed begonnen. En binnen een paar minuten stonden wij al voor door de doelpunten van Jules en van mij. De kleintjes opende de wedstrijd. Wij hebben hard gewerkt, vonden elkaar steeds beter en er werd deze keer goed samengespeeld. Helaas was de tegenstander voor mandekking en kregen wij veel scherpe nagels in onze schouders en zij, en was United Breda echt een maatje te groot. Toch hebben wij fijn gebald en straalden wij plezier uit.
Groet Steffen