GHV-Avanti

Avanti D2
30-11-2019

Scheidsrechter:   I (Ivana) Josipovic
Om 11 uur moesten we verzamelen bij de Dillenburcht om te vertrekken naar Goirle. Volgens de uitslagen een sterke tegenstander aangezien ze 2e in de competitie staan. De eerste helft begonnen we met Ruby in de goal die door een snoeiharde bal aan het eind van de eerste helft geblesseerd raakte. Gelukkig kon Nienke haar snel vervangen waardoor we goed bezet de wedstrijd verder konden spelen. GHV had 3 sterke spelers die samen veel doelpunten maakte. Wij kregen in de eerste helft weinig kansen maar 5 doelpunten wisten we te scoren.
Tijdens de rust was het 13-5 waarbij we samen hadden afgesproken dat we GHV hooguit nog 13 doelpunten lieten maken en wij minimaal nog 5 doelpunten zouden scoren. Het mocht
dan ook een eindstand worden van 25-10. Na de rust werd het eerste goal gemaakt door GHV, maar door slim overspelen en goede samenwerking wisten we een aantal mooie doelpunten te zetten. GHV kreeg minder kansen en zo werd de eindstand 25-17. Een goed overtroffen doel van ons allemaal.

Het was weer een leuke wedstrijd met veel tegenstand waar we veel van geleerd hebben.