Wat een spannende wedstrijd!!!

Avanti E2
RED-RAG/Tachos E2# (g)
23-11-2019

23 november Avanti – Tachos. Wat een spannende wedstrijd!!!

Vandaag mochten de meiden optreden in hun prachtige nieuwe tenues!

Lynn start in de goal. Met een prachtige aanval staan de meiden al snel op 1-0 voorsprong. Tachos laat zich niet kennen en scoort snel 1-1.
Lisa loopt met een snelle break de meiden van Tachos eruit en het is 2-1. Een moeilijke boogbal van Wies vindt ook het net en het wordt 3-1. Lisa is niet te stoppen en scoort 4-1.
Ballen van Tachos missen de goal door goed verdedigingswerk van onze Lottes, Jente en Lara.
Maar dan komt Tachos op gang. Nummer 25 scoort 4x achter elkaar en we gaan de rust in met 6-6.

Na rust start Wies goed in de goal. Het blijft spannend. Er wordt over en weer gescoord. Avanti loopt uit naar 8-11. Helaas weten de ballen van Naomi, Lenny en Lynn het net niet te vinden. Tachos komt terug tot 11-12. Door een prachtige passeerbeweging van Noortje wordt het 12-12. Het publiek houdt het niet meer van de spanning……! Een bal van Lotte M. mist helaas het net. Lisa bepaalt uiteindelijk de stand en het wordt 13-12 voor Avanti!!
Goed gewerkt meiden!

Groetjes,