handbal wedstrijd tegen H.V.M.

Avanti D2
H.V.M. D1 (g)
09-11-2019

Scheidsrechter:   A (Annemiek) Wagemakers
Op zaterdag hebben we een handbal wedstrijd tegen H.V.M. gespeeld en die hebben we gewonnen. Het team bestond uit bijna alleen maar jongens, Zuzia en Lana speelden met ons mee, omdat Nienke geblesseerd was. Annemiek deed ons coachen omdat, Nikkie en Angelique er niet bij konden zijn. Ruby begon met keepen. In de eerste minuut werd er al gescoord door Beike (1-0). Al snel daarna kreeg ze 2 minuten, maar we bleven doelpunten scoren. Zuzia, Lana en ik scoorden doelpunten en Ruby stond goed te keepen.
Sommige ballen waren slordig overgespeeld, maar we gingen toch de rust in met 7-3. De tweede helft ging iets beter. Zuzia ging de tweede helft keepen. We speelden beter over en bleven scoren. Het verdedigen ging ook beter. De eindstand was 13-8. Het was een leuke wedstrijd.
Zuzia en Lana bedankt voor het meedoen en Annemiek voor het coachen.

Groetjes,
Faya