HCB-Hv Avanti

Avanti D2
02-11-2019

Scheidsrechter:   M (Mary) Swinkels
De wedstrijd begon met Ruby in de goal, Eef, Nienke, Maartje, Djenna, Lynn en Beike in het veld en Faya en Eva op de bank. Het Eerste doelpunt van Beike 0-1. En snel daarna scoorde Eef 0-2. Toen kwam er een aanval van de tegenpartij ze gooide 2 keer op doel maar dat was mis. Daarna scoorde de tegenpartij 2 keer 2-2. Daarna maakte Eef 2-3. Toen maakte HCB weer 3-3. En zo ging het door tot het 4-4 werd. Dan onderschept Djenna de bal gooit de bal naar Lynn. Lynn gooit op goal maar gooit helaas mist ze die. Daarna tikt Eva de bal weg en scoort 4-5. Beike pakt de bal meteen door en gooit naar Djenna. Ze gooit helaas in de handen van de keeper. Toen kregen wij een break out omdat de tegenstander aan Lynn bleef hangen die mist. Faya verdedigt erg goed. Daarna scoort Eef 4-6. Daarna scoort HCB nog 2 keer. Dan scoren we van allen kanten veel tot Ruby de laatste goal scoort 10-12. De meiden waar we tegen moesten spelen waren erg grof en gemeen. Maar dat hoort er soms wel bij.