Avanti Power

Avanti E2
12-10-2019

Scheidsrechter:   L. (Lieke) Hultermans
We gingen deze week naar Berkel-Enschot om een mooi potje te handballen. Na de slechte wedstrijd van vorige week hadden we deze week iets goed te maken.
Ik (Lisa) mocht beginnen met keepen. Maar ik had niet zoveel te doen, omdat er heel goed verdedigd werd. Dit kwam omdat we daar deze week flink op hadden getraind. We hadden nog wel een beetje moeite om te scoren, omdat er vaak mis werd gegooid. Hierdoor gingen we met 2-5 de rust in.
De tweede helft ging beginnen. Deze helft mocht Lotte Morees beginnen met keepen. Er werd weer heel goed verdedigd waardoor Lotte het ook erg makkelijk had in het doel. Ook de tweede helft werd er regelmatig mis gegooid. We hebben toch nog wat doelpunten kunnen maken. Samen met het goede verdedigen was dit genoeg om de wedstrijd te winnen met 4-8.
Het was een leuke en sportieve wedstrijd voor beide teams. Door het goede verdedigen konden wij de punten mee naar huis nemen.
Groetjes Lisa