Avanti -RHV

05-10-2019

Scheidsrechter:   T. (Teun) van Gorcum
Avanti E2 - R.H.V. E1

Zaterdag 5 okt om 12.20 uur was het zover, de eerste wedstrijd in de zaal: Avanti E2 tegen R.H.V E1. De tribune was flink gevuld met toeschouwers.
We wisten wat ons te wachten stond, een aantal weken geleden hebben we op het buitenveld ook tegen ze gespeeld.

De 1e helft mocht Jente beginnen in de goal.
Voordat we het wisten was het al 0-3 voor R.H.V. Onze meiden waren een beetje overrompeld door de felheid van R.H.V. op de bal.
Na de 0-3 pakten we het verdedigend beter op en hield Jente haar doel schoon door 7 reddingen op rij.
De verdediging van R.H.V. was lastig voor onze meiden, aanvallen werden vaak onderbroken door een overtreding.
R.H.V. scoort nog 2 keer voor de rust. Ruststand 0-5

Na rust was het doel voor Lara.
De 2e helft was R.H.V. een maatje te groot voor onze meiden van de E2. R.H.V. liep al snel uit naar 0-12. Wat de meiden ook probeerden, ze kwamen er niet doorheen.
Jammer dat er veel overtredingen werden gemaakt door de tegenstander, daardoor werd veel gefloten, dit kwam de spelvreugde niet ten goede.
De doelpogingen van Noortje en Lenny en Lisa misten net het doel, of stond de paal in de weg.
Maar op de valreep scoorde Lisa nog het verdiende doelpunt voor Avanti.
Eindstand 1-13. Een leerzame wedstrijd voor onze Avanti meiden, dit nemen we mee naar de volgende wedstijd uit bij White Demons op 12 oktober.

Groetjes Lenny