Rijen een maatje te groot voor Avanti

R.H.V. E1# (g)
Avanti E2
15-09-2019

Scheidsrechter:   Afgeschermd
Vandaag zijn we op bezoek in Rijen. Een mooi sportcomplex onder de bomen. Een lekker zonnetje maakt het af op deze zondagochtend. Boem. Rijen scoort direct 1-0. Lisa met de tegenaanval 1-1. Het gaat op en neer. Jente staat goed te keepen. Rijen komt er desondanks door heen 2-1. Avanti probeert het met een tegenaanval, maar het scoren lukt niet. Jente houdt weer een bal tegen. Netjes. Aan de overkant drukt Lisa door: 2-2. Mooi doelpunt. Rijen vervolgens met een beetje geluk: 3-2. Avanti met een sprongschot: 3-3. Net voor rust maakt Rijen 4-3. Na rust is Rijen meteen weer op dreef: 5-3. Kom op Avanti! Rijen maakt 6-3. Rijen wordt beter. Lotte blokt een hard schot. Goed gedaan. De tegenaanval van Avanti wordt afgestopt. Het is lastig om er door heen te komen. Rijen wordt steeds sterker en scoren 8-3. Dan Wies met een mooi geplaatst schot: 8-4. Goed werk. Dan Rijen weer, 9-4 en 10-4. Het gaat hard nu. Avanti blijft proberen, maar de bal gaat er niet in. Rijen scoort 11-4. Het is niet de dag van Avanti vandaag. Rijen blijft druk zetten. Gelukkig komt Avanti er aan het slot ook nog een keer door heen. Lisa en Lenny scoren mooie doelpunten. De eindstand is 12-6. Gefeliciteerd voor Rijen. Goed en sterk gespeeld. Op naar de volgende wedstrijd.