De allerlaatste wedstrijd van de E1

Avanti E1
handbalshop.nl/Witte Ster E1 (g)
04-06-2019

Scheidsrechter:   H (Harold) v.d. Meijdenberg
Dinsdag 4 juni stond de wedstrijd Avanti-Witte Ster op het programma. Eigenlijk was deze gepland op 15 juni as, maar de tegenstander kan dan niet. Daarom werd hij gespeeld op een trainingsavond. Om 18.00 stonden we klaar. Gelukkig was het toen nog mooi weer.

De wedstrijd begon en al gauw was het duidelijk dat erbij Witte Ster maar 1 jongen alles deed. Deze konden we ook moeilijk tegenhouden. Maar zoals altijd maakte Avanti zijn doelpunten. Iedereen deed zijn best en van alle hoeken en gaten vielen de doelpunten.
Rust 13-8.

In de rust kregen we een lekker bekertje ranja, wat wel nodig was met deze hitte. Ook werd er afgesproken dat we gingen proberen om de weg te hinderen van die jongen. Gewoon ervoor gaan staan en laat hem maar proberen om er langs te komen. Dit ging in de tweede helft wel beter, wat resulteerde na 40 minuten een 28-16 overwinning!

Dit was de allerlaatste wedstrijd van de E1 in deze formatie. Vanaf volgend seizoen gaan de jongens en de meiden uit elkaar. Dit geeft wel een dubbel gevoel. Ruim 3 jaar hebben ze samen gespeeld. Twee seizoenen F en twee seizoenen E. Ze hebben veel meegemaakt. Heel veel overwinningen, maar ook net niet momenten. Voor de toekomst van Avanti zit het wel goed. Dit zijn meiden en jongens die ervoor willen gaan.

Rest ons nog te zeggen dat wij met z'n allen Ancke en Dirk willen bedanken voor dit seizoen. Zaterdag 15 juni hebben we nog een teamuitje en daarna de seizoensafsluiter. Op 30 juni hebben we nog een bbq met alle kinderen en ouders, want ook die zijn ruim 3 jaar met elkaar opgetrokken.