Warm en winnen!

Avanti E1
02-06-2019

Scheidsrechter:   E. (Esmay) Vos
Vandaag speelden Noah en Aaron met ons mee omdat Jens, Maartje, Ruby en Eva vakantie vierden.

Wat een zonnige dag vandaag. Zo zonnig dat de gele shirtjes overheersten. Annemiek is snel op en neer naar Drunen gereden en toen waren de grijze tijgers er klaar voor!

Jules scoort de 1e aanval direct 0-1.
Ondanks het weer zit het tempo er goed in. Jules speelt Beike aan en zij scoort 0-2
Mooie aanvallen gezien die afgemaakt worden met doelpunten.
Steffen slingert ze er zo in 0-4
Lynn ook een mooie bal vanuit de hoek 0-5
Beike speelt Faya mooi aan waar ze 0-6 weet te scoren.
Avanti weet het goed dicht te houden.
Armin kijkt met zijn gezicht in de zon maar toch weet hij de ballen goed tegen te houden.

De doelpunten van Beike, Lynn, Jules en Steffen zorgen voor een ruststand van 0-16

Na de nodige verkoeling start de 2e helft met Lynn in de goal.
De temperatuur is hoog en het tempo van doelpunten ook. De verslaggever krijgt het er nog warmer van.
Iedereen weet vandaag een poging te doen de bal in de goal te krijgen.
Jules koos vandaag voor shirt nr 7, zijn lievelingsgetal, dat heeft hij geweten ook, de ballen vlogen erin.
Samen met Armin, Beike, Aaron en Steffen weten ze de wedstrijd te winnen met 2-29

Super gedaan allemaal, op naar de wedstrijd van dinsdag!

gr.Jules