De E1 zorgt voor een echte thriller op de laatste dag van de zaalcompetitie!!!!

Avanti E1
White Demons E1 (g)
06-04-2019

Scheidsrechter:   Angelique Kruger (S)
De laatste wedstrijd van dit zaalseizoen moesten we tegen White Demons E1 spelen. De vorige keer dat we tegen hun moesten spelen, hadden we na een spannende wedstrijd verloren met 1 doelpunt verschil. Dat waren we nog niet vergeten...
Nu speelden we thuis. De messen waren goed geslepen en we waren we er helemaal klaar voor vandaag te winnen! Na een paar minuten spelen stonden we met 0-1 achter. Maar onder andere Jens, Lynn, Ruby en Eva zorgden ervoor dat we de eerste helft eerste gelijk op gingen. We gingen uiteindelijk de rust in met een 6-7 achterstand. Na een peptalk van Ancke en Dirk begonnen we aan de tweede helft. Maar al gauw liep White Demons uit naar 8-12... Maar als je nu dacht dat dit team de moed zou laten zakken, dan had je het mis!! Met een paar mooie doelpunten van onder andere Faya, Beike en Jens werd het 13-13!! Wat was het spannend!!! Wat hebben onze kanjers hun best gedaan, maar de wedstrijd duurde net een minuut te lang of te kort ( net hoe je het wilt zien), maar we verloren uiteindelijk met 14-15....Natuurlijk waren er een paar tranen en dat mag ook, maar vergeet niet dat jullie ontzettend goed hebben gespeeld! Er is ontzettend goed over gespeeld, knap verdedigd, mooie doelpuntenen gemaakt en een paar keer goed de bal afgepakt! Jullie stonden daar als team heel goed te handballen! En dat is het allerbelangrijkste!! Jullie zijn onze kampioenen!!

‘ s Middags hebben jullie samen met Ancke en Dirk een geweldige middag gehad in de Duinen met taart, ijs en gourmetten! En is de dag uiteindelijk super geslaagd!!
Bedankt allemaal voor het mooie zaalseizoen!!