GEEN PEPER, TOCH GEWONNEN

Avanti F1
The Flyers F1
23-02-2019

Vandaag staan de Flyers uit Wijchen op het programma. De F1 van Avanti staat al te trappelen. Er wordt driftig in gegooid. Springen, draaien, schieten, rekken, strekken... ze zijn warm gedraaid. De wedstrijd kan beginnen. Thijs onderschept direct de bal. 1-0. The Flyers doen een tegenaanval. De bal gaat hoog over. Noortje aan de overkant met een geplaatst schot. 2-0. The Flyers slaan terug met 2-1. Wies doet een sprongschot. Jammer, net naast. Lisa onderschept en maakt het keurig af. 3-1. Avanti zoekt een gaatje, maar de Flyers houden het goed dicht. De Flyers maken 3-2. En dan direct Wies met 4-2. Het gaat flink op en neer. Daar zijn de Flyers weer: 4-3. Avanti komt er even niet door heen. Maar dan Lenny met 5-3. En Lisa maakt 6-3. Mooie bal. De Flyers laten zich niet kennen, maar scoren lukt even niet. Lotte gooit naast. Jammer. Ook Avanti komt niet aan scoren toe. Rust. De eerste helft was wat mat. Er mag een beetje peper in. De 2e helft begint fel. Lotte maakt direct 7-3. Avanti verdedigt goed. De Flyers komen er niet door heen. Ze proberen het wel, maar het lukt niet. Avanti doet een snelle aanval, maar een doelpunt blijft uit. We zijn de laatste weken een beetje verwend. We willen meer doelpunten zien. Daar is Wies met 8-3. Mooi doelpunt. Dan twee snelle doelpunten achter elkaar. Zowel Avanti als Flyers scoren raak: 10-4. Lotte met een paar mooie reddingen. Lenny met een mooi sprongschot: 11-4. En Lisa met 12-4. Netjes hoor. Avanti loopt lekker uit nu. Lotte doet iets meer dan 3 stappen. Dat mag niet. Wies doet het weer: 13-4. En Lenny maakt 14-4. De Flyers komen er ook nog een keer door heen: 14-5. Nog twee keer raak voor Avanti. 16-5. Goed gedaan. Op naar de volgende wedstrijd.