Een HIGH FIVE voor deze 5 ! Samen staan we sterk!

DOS'80/Olympia'89 F1
Avanti F1
16-02-2019

We beginnen bij het begin!
Na een heerlijke zonnige zaterdagmiddag was het voor Lenny, Lotte, Lynn, Bram en Wies nog tijd voor een potje handbal in Heesch bij DOS 80. En wat voor 1!
In Heesch aangekomen ontdekte Wies dat haar tas niet in de auto stond. Oeps! Gelukkig had Lynn het een en ander bij om Wies aan te kleden maar de schoenen was toch wel een ding. Na de gevonden voorwerpen doorgepast te hebben moest er toch echt iets anders bedacht worden.......Taxi Dirk bracht in alle rust Ilja naar het dorp van Heesch waar Scapino de oplossing had.
2 minuten voor de wedstrijd kreeg Wies splinternieuwe schoenen.....Citroen citroen citroen, wies heeft mooie witte schoen!

Vandaag een wedstrijd zonder wissels, de kids en Annemiek zijn er klaar voor!
Bram begint in de goal. Lenny scoort in de eerste minuten een keer uit de linkerhoek en de rechterhoek, wat een kracht zit er achter de bal.
Bram weet de ballen van de tegenstander tegen te houden.
Lotte speelt Wies mooi aan en Wies maakt hem af.
Het team weet het in de verdediging goed dicht te houden en het tempo zit er goed in op deze zaterdagmiddag.
Annemiek liet ook goed van zich horen, wat was het spannend.
Bram neemt zijn kansen vanuit de linker hoek.
Lenny was scherp en wist er nog een paar doelpunten bij te maken in de 1e helft. Lotte had ook een mooie poging maar deze bal kwam helaas op de keeper. Lynn was steeds goed op zoek naar wie ze de ballen door moest spelen.
Wat een kanjers stonden daar te spelen en de doelpunten gingen mooi gelijk op.

Na de rust startte Lenny in de goal.
Direct in de 1e aanval weet Lenny te scoren.
Ouders opgelet we ze zijn weer begonnen!
Lynn onderschept een bal en scoort.
Door moeilijke boogballen weet DOS 80 een aantal keren achter elkaar de bal te onderscheppen en scoren op vrije goal.
Maar Avanti blijft niet achter, Lenny maakt er nog een paar waardoor we weer dichterbij komen.
Wat staan we goed te verdedigen met z'n allen maar ook is te zien dat het hard werken is, het is pittig zonder wissel. W

Op de tribune hoor ik de supporters van DOS 80 al zeggen dat bij hun de punten binnen zijn.
15-13 in de laatste anderhalve minuut.
Daar komen onze kanjers met nog 2 doelpunten en dan welverdiend een wedstrijd met een uitslag van 15-15

Trots op onze kanjers van de F1