F1 nog ongeslagen

Avanti F1
15-12-2018

Op zaterdag 15 december speelde de F1 thuis tegen DOS80. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden. De uitwedstrijd had Avanti gewonnen, maar slechts met 1 punt verschil. De eerste helft ging gelijk op. Noortje en Wies scoorden twee keer. Ook Lisa en Lenny wisten de bal in het goal te krijgen. DOS 80 deed zeker niet onder. Ruststand 6-6. Na de rust kwam Avanti sterk terug. Er werd goed overgespeeld en goed verdedigd. De keepers Lisa en Noortje hebben veel ballen tegengehouden. De wedstrijd werd uiteindelijk winnend afgesloten (13-10) dankzij doelpunten van Lenny(2x), Lynn, Lisa (2x) en Noortje (2x).