Een mooie sportieve wedstrijd

R.H.V. E2
08-12-2018

Verslag handbalwedstrijd AVANTI-RHV

In het begin moesten we even wakker worden en werden we goed verdedigd door de tegenpartij. Ondanks dat wist Steffen het eerste doelpunt te zetten. Het tweede doelpunt werd gezet door Eva en al snel werd er weer een doelpunt  gezet door Jens. De tegenpartij had ook een paar sterke aanvallen op de cirkel. Bij een van die aanvallen zetten ze een doelpunt. Hierop volgde een actie van Faya met een doelpunt. Uiteindelijk kregen we de smaak te pakken waardoor ook Lynn, Jules en Maartje een doelpunt zetten.

Hierna was het pauze en de tussenstand is tijdens de pauze 9-2. Na de pauze hadden we de smaak te pakken en wist Steffen weer het eerste doelpumt van de 2e helft te zetten. Hierop volgde heel vlug achter elkaar het een na het andere doelpunt en was het al snel 16-3. Ook Ruby, Armin en Beike wisten in de 2e helft een paar hele mooie doelpunten te zetten, waardoor iedereen deze wedstrijd een doelpunt heeft gezet. De eindstand werd 26-5.

Het was een mooie en sportieve wedstrijd!

Gr Maartje