Een gemakkelijke overwinning op Desk E1!!

Desk E1
Avanti E1
02-12-2018

Zondagmiddag vertrokken we richting Kaatsheuvel om een wedstrijd te spelen tegen Desk. Wij waren netjes op tijd, maar het wedstrijdschema in Sporthal de Werft liep behoorlijk uit. Daardoor kon Maartje helaas niet mee doen omdat zij nog een sinterklaasmiddagje had. Ook Eva was er niet bij vandaag dus begonnen we de wedstrijd met acht spelers. Heel Drunen en omgeving was uitgelopen om deze wedstrijd van ons te komen bekijken en ons vandaag flink aan te moedigen. Dus dat beloofde wat....
Binnen 10 minuten hadden we dan ook al een flinke voorsprong. Dit bleef de gehele wedstrijd eigenlijk zo. In de rust was het 6-15. De tweede helft ging de doelpuntenregen gewoon door en werd het uiteindelijk 13-29. Een gemakkelijke overwinning dus!
Volgende week spelen we thuis tegen RHV en vieren we daarna een gezellig Sinterklaasavondje met elkaar!
Supporters bedankt voor het aanmoedigen! Tot volgende week!