AVANTI F1 GOED OP STOOM

Avanti F1
White Demons F1#
02-12-2018

Zondagochtend 2 december. Klaar voor een wedstrijd tegen White Demons. 1e aanval loopt een beetje mis. Even wakker worden nog. Maar de revanche volgt snel. Thijs: 1-0. En nog een keer Thijs: 2-0. Het gaat hard. Lisa: 3-0. Tegenaanval. Thijs heeft hem klemvast. White Demons proberen het goed, maar komen er nog niet door heen. Boem. Lisa: 4-0. Mooie aanval volgt. Hoog over. Kan gebeuren. White Demons slaan terug: 4-1. Noortje met een sprongschot. Netjes hoor. 5-1. De verdediging van Avanti staat goed. En een uitbraak op het juiste moment door Noortje: 6-1. Bram probeert het met een boogbal: net over. Lenny scoort 7-1. Lotte met een diagonaal schot: 8-1. White Demons proberen het weer, schot zwaait over. Jammer, blijven proberen. Noortje doet het aan de andere kant nog een keer voor: 9-1. En Thijs met een geplaatst schot in de bovenhoek: 10-1. Rust.

Eerste sprongschot in de 2e helft is van Lotte. Mis. En door. White Demons staan in deze fase beter opgesteld. Het scoren gaat in het begin wat moeilijker dan in de 1e helft. Maar dan een geplaatst schot van Lynn: 11-1. En de White Demons slaan snel terug: 11-2. En Lisa twee keer goed op schot: 13-2. Noortje met een vliegend schot: 14-2. En daarna Wies met een mooie bal: 15-2. Lisa dendert door: 16-2. Avanti is op stoom vandaag. Maar dan de White Demons met een goede aanval en afronding: 16-3. En dan het fluitsignaal. Goed gespeeld. Iedereen bedankt en op naar de volgende wedstrijd.