Avanti F1 alweer gewonnnen!

Avanti F1
Zephyr F1#
11-11-2018

Na 8 gewonnen wedstrijden speelde de F1 op 11 november thuis tegen Zephyr uit Schijndel. Het eerste doelpunt werd gemaakt door Zephyr. Direct daarna scoorde Lisa het eerste doelpunt voor Avanti. Thijs hield de ballen van Zephyr goed tegen. Na nog eens 2 doelpunten van Lisa en een doelpunt van Bram kwam Avanti al snel op 4-1. Een snelle aanval van Lenny werd helaas gestopt door de keeper. Door goed aangeven van Lotte scoorde Lynn uit een vrije worp. Hierna scoorde Lotte zelf door een goede voorzet van Noortje. Net voor de rust maakte Zephyr nog een doelpunt; 6-2.
Na de rust scoorden Lisa en Lenny. Zephyr kwam daarop goed terug. Ze maakten al snel 4 doelpunten; 8-6. Het werd nog spannend. Door een goede voorzet van Thijs maakte Noortje het negende en Lisa het tiende doelpunt. Zephyr scoorde ook nog een punt; 10-7. Op aangeven van Wies scoorde Lynn een doelpunt. Zephyr wist, ondanks goed verdedigend werk van Wies, toch nog twee keer te scoren. De strafbal van Lisa was hard genoeg, maar kwam helaas op de paal. Tot slot scoorden Lisa en Noortje nog een doelpunt.
De F1 kan terug kijken op een geslaagde wedstrijd. Niet alleen omdat ze gewonnen hebben (13-9), maar ook omdat ze goed overspeelden en hun posities goed innamen.