wedstrijd 11-11

handbalshop.nl/Witte Ster E1
Avanti E1
11-11-2018

We kwamen vroeg in Waspik aan in de kantine, de zaal was nog niet open. De kleedkamers waren ok. In de 1e aanval scoorde Jens. Faya was de ballen goed aan het onderscheppen. Waspik werd pas later wakker. Armin stond goed te keepen, hij ging op zijn knieën zitten om te rusten. Lynn scoorde mooi vanuit de hoek. Steffen liet een slingerbal zien en scoorde. Armin stond te keepen met zijn knieën heel goed. Op de cirkel liep ik vrij en kreeg ik de bal van Jens en hij zat. Eva gooide goede ballen. Ook zag Jens mij staan en maakte ik een buikschuiver door de cirkel, jammer ik raakte de bal wel maar hij zat niet.
Na de rust stonden we goed te verdedigen. Ruby zag Faya goed in de hoek vrij staan, jammer dat ze op de lat gooide. De volgende poging dat ze de bal kreeg van Jens scoorde Faya wel. Via een buikschuiver van Jens kwam de bal bij Beike en scoorde. Eva gooide een paar mooie ballen vanuit het midden. Jens gooide een harde bal die terug kwam en toen gooide hij hem 2x zo hard terug en hij zat. Ruby en Maartje staan stevig te verdedigen waardoor witte ster geen kans maakt. Lynn wist de ballen goed tegen te houden, ook met haar voet. In de laatste minuten scoorde Armin een mooie hoekbal.
De douches waren koud, was dat bij de meiden ook zo ?

groetjes Jules