De E1 dendert door

Avanti E1
03-11-2018

Het was een gekke wedstrijd. Het begon al toen de tegenpartij 10 minuten te laat binnen kwam. En toen hadden ze ook al geen reserveshirts bij.
Maar we begonnen toch om 5 over half 1. Armin begon met keepen en in het begin ging het gelijk op. Jens maakten de eerste 2 goals en de derde goal had Ruby mooi strak onderkant lat gegooid.
Door Faya, Jules en Jens werd de ruststand 8-4.

De tweede helft ging ik keepen en gingen we verder met scoren en scoorden Jens, Steffen, Faya en Beike nog. Maartje stond weer goed te verdedigen.
Na twee keer een kwartier spelen was de eindstand 14-8. Het was een taaie tegenstander.

Groetjes Lynn