Wedstrijdverslag DOS 80- Avanti

Avanti F1
27-10-2018

27 oktober 14.30 u DOS 80- Avanti

Met 7 spelers zijn we op een zonnige middag naar Heesch vertrokken.
Voor het eerst geen gele shirts maar de witte uit shirts gebruikt.

Na een goede warming-up is de wedstrijd begonnen met een doelpunt van Lenny.
Snel daarna scoort DOS 2x en is de stand 1-2.
Vanaf dat moment is het duidelijk dat het een spannende wedstrijd zou gaan worden.
Daarna volgen een paar mooie reddingen van Lotte. Goede verdedigende acties van Linn en Wies zorgen dat DOS niet verder uit kan lopen.
Noortje scoort 2-2. Kort daarna neemt DOS de leiding door 4-2 te scoren. Avanti komt terug door een doelpunt van Lotte stand 4-3.
DOS scoort 4x achter elkaar en loopt uit met 8-3. De goals van Noortje brengen de ruststand op 8-5.

Na rust scoort Lisa 2x een goal voor Avanti stand 9-7.
DOS scoort kort daarna 10-7.
Lisa scoort met 3 doelpunten gelijk op 10-10. Wat een spanning heerst er op de tribune!!
Bram maakt een mooie verdedigende actie en kort daarna volgt opnieuw een goal van Lisa!
De laatste minuten zijn super spannend maar gelukkig neemt Avanti de verdiende 2 punten mee naar huis.
Goed gedaan allemaal!